Odyseja

I życie staje się piękniejsze


#1 2014-07-16 20:54:14

Cree & C0lib3ru$

Gość

Podanie Cree & C0lib3ru$

Na początku zaznaczę, że pisze to podanie wraz z moim mężem, z którym (jeśli byłaby taka możliwość) chciałabym się znaleźć w Rodzinie.
Co prawda nie spełnia on wszystkich wymagań, jednakże myślę, że wszystko jest do nadgonienia, a ja jestem skora do pomocy.


1. Cree
2. 86
3. łucznik
4. SP:

Ranger 99+12
Sin 99+14
Des - 50+4
Wk 80+11
Cs 99+13
Zwiad 21+5 (jednakże planuje zakup tej karty na wyższym plusie i poziomie profesji)

5. Reputacja:
1,82kk (blue nos)

6. Jak długo grasz w NT?

Och, to już będzie naprawdę sporo czasu. Gram od końca roku 2009 (lub początku 2010, nie jestem pewna), więc trochę już tego będzie. W ciągu tego czasu miałam mnóstwo przerw i nie tylko, a najdłuższą (jednoroczną) całkiem niedawno. Wróciłam do gry dokładnie tydzień temu i nie zamierzam jej jak na ten czas opuszczać.

7. Ilość spędzanego czasu w grze:

w tygodniu - ciężko mi określić, staram się być jak najdłużej mogę, ale wiadomo, że zawsze coś wypadnie. Praca, znajomi, rodzina, etc.  Jednakże uważam, ze jestem raczej aktywnym graczem.
w weekendy -  jak wyżej.

8. Stosunek co do glacy (lubię, nie lubię): Na Glacę uczęszczam i to całkiem często. Do tej pory byłam demonem i mój wkład zawsze wahał się w granicach 200-250k.

9. W jakiej poprzedniej fam byłeś i czemu nie chcesz tam być:
Jak już wspominałam - nie było mnie długo, bo ponad rok. Ostatnią fam średnio pamiętam, ale mogli to być Fochacze. Trudno mi teraz określić.

10. Kogo nie lubisz lub unikasz^^:
Jestem raczej człowiekiem bezkonfliktowym i nienawidzę utrudniać sobie życia, czym robienie sobie wrogów zapewne jest. Jestem osoba tolerancyjną i staram się akceptować wszystkich.

11. Jaki masz stosunek do forum, czy często na nim bywasz?:
To zależy od okazji i nastawienia innych członków fam. Jeśli atmosfera mi się podoba, to czemu mam nie przesiadywać i na forum?

12. Czemu wybrałeś: ~~Odyseja~~ ?: